Πέμπτη 7 Μαρτίου 2019

Συγκλονίζουν οι διαδηλωτές των Κίτρινων Γιλέκων που ακρωτηριάστηκαν από την Αστυνομία




Συγκλονιστικές είναι οι περιγραφές μελών του κινήματος των Κίτρινων Γιλέκων, στο Guardian, στον οποίο και αποκαλύπτουν τις δραματικές στιγμές και τις συγκρούσεις με την γαλλική Αστυνομία, που κατέληξαν στον ακρωτηριασμό τους.

Ο Αντουάν έχασε το χέρι του σε διαδήλωση στο Μπορντό, ενώ την ίδια μέρα ο Πατρις έχασε την όρασή του από το ένα μάτι, στην διαδήλωση που πραγματοποιούνταν στο Παρίσι.

«Είδα το χέρι μου και άρχισα να ουρλιάζω, γιατί δεν είχε ακρωτηριαστεί ολοκληρωτικά» λέει ο Αντουάν. «Κρεμόταν από τον καρπό, με το κόκκαλο εντελώς εκτεθειμένο» αναφέρει ο ίδιος.

Δυστυχώς για εκείνον είχε προσπαθήσει να επιστρέψει κατά τη διάρκεια των συγκρούσεων με τη γαλλική αστυνομία μια χειροβομβίδα κρότου – λάμψης που δεν είχε ακόμα «σκάσει». «Όταν τη σήκωσα, εξερράγη» λέει ο ίδιος.

«Πήγα στην διαδήλωση με ειρηνικές διαθέσεις» λέει ο Πατρίς που έχασε στις διαδηλώσεις το δεξί του μάτι. «Άρχισα να νιώθω όμως αηδιασμένος.

Η κατάσταση γινόταν πολύ βίαια. Βλέπω μπροστά μου τους αστυνομικούς να με σημαδεύουν με τα όπλα τους. Ήταν μόλις στα 5-6 μέτρα απόσταση και έλεγα στον εαυτό μου, δεν μπορεί να πυροβολήσουν, δεν είμαι στόχος. Εκείνη ήταν η στιγμή που έλαβα το χτύπημα της ζωής μου».

Σύμφωνα με τον γαλλικό Τύπο, από τις κινητοποιήσεις των Κίτρινων Γιλέκων και την βιαιότατη αντίδραση της γαλλικής αστυνομίας, έχουν υπάρξει τουλάχιστον 100 σοβαρότατοι τραυματισμοί, 22 άνθρωποι έχουν χάσει την όρασή τους στο ένα τους μάτι και 5 από ένα χέρι.\\

Δείτε το βίντεο εδώ:



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου